středa 16. března 2011

Dárek pro 80ti letou babičku


Vymyslet dárek pro 80ti letou babičku mého manžela byl oříšek. Už jsem měla na stole připraveny látky na peněženku z poslední Mariny, ale pak jsem se stopla.
Jsem člověk, co neumí moc přijímat dary, zato ráda obdarovávám. A peněženku bych využila spíš sama, babička už na nákupy nechodí, je už hodně nemocná (tím i padly nápady jako směs všech možných dobrot, protože díky dietám, by si na nich stejně nepochutnala), většinu času tráví doma v teplíčku a v létě na lavičce před domem, stejně tak i děda. A tak jsem procházela časáky, no procházela, přesněji procházely, protože mi asistovala Klárkča. Samozřejmě ta měla hned jasno:"Mamí ušij oslíka, táááákového velikého jako je taťka." 
Nakonec to vyhrály polštářky, snad poslouží při posedávání a v létě si na nich mohou hovět třeba na lavičce oba. 
 Tmavěhnědou látku (bavlna) jsem původně chtěla použít na kalhoty našim holkám, ale náramně se mi hodila, takže holkám budu muset dokoupit.

A tady moje pomocnice, když jsem je chtěla v klidu pofotit, pořád se mi ve foťáku něco ukazovalo - jednou ručička, jednou hlavička... 

2 komentáře:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

paráda a ta látka je nádherná

Larafara řekl(a)...

Děkuji Liduš, taky se mi moc líbí a v kombinaci s tou jednobarevnou to fakt nevypadá zle ;-)