pátek 11. března 2011

Něco o mě...


Nejsem "pisatelka", přesto bych měla o sobě něco napsat.
Tento blog chci zaměřit na šití, šitou tvorbu a vůbec všechno kolem mé tvorby. Také budu ráda, když se stane inspirací pro jiné.

Jsem matka dvou nej a nej holčiček.

Jsem manželka chlapa, kterého mám moc ráda.
Jsem obyčejná žena s obyčejnými starostmi, která si nikdy nebude jista, jestli je dobrá máma, manželka, jestli jde tím správným směrem, přesto s přesvědčením, že všechno co životu dám, mi jednou vrátí...

Mám ráda dětský smích.
Mám ráda hudbu, záměrně nepíšu konkrétně, protože je spoustu stylů, co se mi líbí a s přibývajícím věkem přibývají a přibývají i styly v mládí neoblíbené.

Mám ráda fotky, obrazy a látky, šití, vůbec módu.
Mám ráda vůni jara, léta, podzimu i zimy, santalového dřeva a vanilky.
Mám ráda tvoření, vymýšlení a design.
Mám ráda červánkový západ, který vidíme z oken našeho domu.
Mám ráda psy a koně.
Mám ráda vycházky přírodou.
Mám ráda vánoce.
Mám ráda květiny, stromy, kameny, vodu (v přiměřeném množství)
Mám ráda vyprávění svých dcer.
Mám ráda chladivé letní večery.
Mám ráda větrníky a gumové medvídky .
Mám ráda víno.

Miluji svou rodinu!

2 komentáře:

Lenka řekl(a)...

Dobrý den, tak nějak rozdýchávám ... tu krásu, hravost a štěstí, které čiší z Vašich obrázků. Dlouho jsem nedostala podobnou "pecku" tvořivosti. Moc vkusné a díky za inspiraci. Lenka Březinová

Laďka Pechal řekl(a)...

Johou Leni, děkuji za milé zastavení a jsem nesmírně ráda, že se vám u mě líbí ;-). Krásný den Laďka