úterý 26. dubna 2011

Potion

I když se to nezdá, je to asi nejvíc mého ručního šití za posledních 5 let ;-). Zdálo se mi to po ušití takové nedodělané a tak jsem obšila polštářek i dokola.
Jsem ráda, že jsem se k tomu dokopala, pořád jsem vymýšlela aplikace, ale nakonec jsem udělala Laraffa polštářek s "3D aplikací" (prostě jsem ty kroužky nacpala :-)), která mi neskutečně připomíná lektvary, které poslední dobou nacházím všude. Moje starší dcera miluje pohádky s čarodějnicemi a čarodějkami. Dokonce i v lednici jsem už jeden nalezla - v mléce plavaly kytičky, které nasbírala někde venku spolu se spoustou neidentivfilkovatelného (fuj to je hrozné slovo) "bordelu" :-)).

Použila jsem zbytky z mé stále nedošité deky, už se těším na látky od Bellet, snad si konečně dokoupím i na zadní stranu.  

Přidejte se taky Pillow party

2 komentáře:

zcdl řekl(a)...

jeeej aky dobry napad...3D kruzky :) vyzera to ozaj krasne a tak netradicne :)

Larafara řekl(a)...

Marně hledám vhodnější oslovení, než zcdl ;-), děkuji za milý komentář. V podstatě žádné velké šití, ale když nejsem moc na krajky.