čtvrtek 19. května 2011

Eclipse




Eclipse. Snad víc než jindy, právě v této době přemýšlím nad tím, jaké mám štěstí na lidi. Je spoustu lidí, které mám ráda, naučila jsem se obklopovat lidmi, kteří mi jsou v něčem blízcí, něco mě naučí, jsou mi oporou a zároveň těmi, kteří stejně jako já občas potřebují pomoc.
Jedním takovým člověkem je pro mě Siťa (Jana). Člověk s velkým srdce, kterého více než osobně znám virtuálně, divíte se? Ano, ano i to JDE. Dovolím si dokonce říct - je to má kamarádka. Díky ní jsem se dostala k digiscrapbooku a trochu se naučila přesunovat fotky a elementy :-). Taky se mi, jak někdy dávno řekla, podaří nepochopitelně tím mým "šmudlákem" (můj milovaný foťák, který určitě nepatří mezi elitu, ale mám ho ráda) udělat i slušnou fotku. Navíc její smysl pro humor je mi velmi blízký.
Proto jsem ušila kabelku, kabelku pro výjimečného člověka. Jani, ta je pro tebe. Sice jsem asi nesplnila všechny tvé požadavky, ale už vím, že se ti líbí ;-).

Žádné komentáře: