pondělí 13. června 2011

Lollipop


Lollipop šaty jsou tak barevné a tak prošité a prodírkované a provázané. Barvy na přání – líbily by se mi hnědé, růžové, možná oranžová, jo teď mi říká malá, že i modrá. Tak jsem to risknula, jsou tam všechny a ještě spousty barev „navrch“. Je to prostě takové veselé rozverné lízátko se spoustou detailů, jako jsou vázačky, rafinovaný pásek, či ramínka inspirovaná šlemi – na přání.

Vše ušito ze skvělých kolekcí od kolektivu Michael Miller Fabrics.

Design by Laraffa.

3 komentáře:

Susie řekl(a)...

Milá Larafar, děkuji za návštěvu a komentík, díky němuž jsem objevila Tvůj krásný blog, je vidět, že jsi pilná šikulka.. šaty jsou originální a nápadité... ráda se budu vracet a nakukovat... krásný večer.. Susie

P. řekl(a)...

Ahoj Larafko, šatičky jsou opět nádherné, jak u tebe jinak taky? Zkoušela jsem ti psát mail, ale asi se ztratil v nenávratnu...zkusím to znovu, ahoj Pavla (P.)

Larafara řekl(a)...

Ahoj všem, děkuji za návštěvu, Pavlínko prosím písni, někdy se mi to hodí do spamu a pak je hned ostuda. Děkuji L.