neděle 5. června 2011

Pro kamarádku...

A tu ukázka z místa činu :-)

Kamarádka začala výmalbou stěn a zajímavou tapetou…..

A jak to tak u většiny ženských dopadlo, má už nové poličky, nové obaly na květináče, spoustu dalších nových dekorací… Změnu plánovala delší dobu a vážně to vzala od podlahy.

Potřebovala ještě nové závěsy a povlaky na polštářky. A tak jsme vyrazily se třemi malými dětmi po „dekoračkách“ u 4tého obchodu musím přiznat, že už jsem moc ani nevnímala, co mi ukazuje. Musela jsem totiž dostat to naše nejmenší zlato zpod velkého regálu na látky, moc se jí tam zalíbilo. Ale to přece žádnou z nás neodradí ;-).

Nakonec jsme vybraly, nebo spíš si vybrala na závěsy a 3 povlaky. Dovezla mi ale i nějaké látky z Ikea výprodeje a povlaky. Takže nakonec má závěsy, 3x povlaky, a 5 dalších polštářů u kterých jsem buď udělala jen výplň – fakt luxusní z damašku (ten si dovezla také), nebo rovnou povlak i celé. Zbyl ještě pruh, takže i dekorační ubrus. Zbylo mi fakt 5cm hnědo-šedého pruhu. 

Šilo se mi fakt dobře a hlavně chci ukázat, že i za levný peníz jde ušít ladící sadu. A už se moc těším, až to uvidím u Vás doma, i s tou novou skvělou pruhovanou tapetou.

A Eri velké děkuji za cca 100 knoflíků, různých zbytků stuh, keprovek, damašku, zipů, vatelínů! Ty fakt dokážeš člověka dostat :-).

2 komentáře:

radarka řekl(a)...

Bomba,super,krása,nádhera. Vím, že nákup s dětmi byl nervově náročný, ale stálo to za to! A to si nám ještě zaplatila útratu v hospodě. Vše tu super ladí a sedí, máme sice mírně "přezelováno"...ale zelená přeci uklidňuje!Moc díky, máš to u mě!E.

Larafara řekl(a)...

Hehe, ale to tu musíš říct, že se známe fakt dlouho a s tou útratou, jednou ty - jednou já :-). Bylo to u Vás zase moc fajn. L.