pátek 3. června 2011

Sea Flower



Sea Flower - barvy na těchto šatech volají léto. Nevím proč, asi díky látkám, z kterých jsem je ušila, mi jel hlavou obrázek mořské kamínkové pláže, v dálce skály, vítr... U moře jsem byla jen jednou a myslím, že TEN první pohled mi zůstal vrytý navždy.  Kolekce Patty Young Sanctuary, vybrala jsem tyto tóny - tyrkysová je prostě tyrkysová. Aplikaci jsem se snažila udělat tak, aby nerušila, ale dodala tomu na kráse.

6 komentářů:

Květka řekl(a)...

nádhera. Navíc tyrkysovou miluju:-)))

Larafara řekl(a)...

Květi děkuji, a s tou tyrkysovou je to nápodobně. Jenže, čím jsem starší zjišťuji, že snad není barva, která by se mi nelíbila, pak už jsou jen oblíbenější :-). Krásný den L.

Mateřské centrum Dětský svět řekl(a)...

Jsou nádherné, už se na ně strašně těším!! Barvy úžasné, moře volá!! Díky!!

Mateřské centrum Dětský svět řekl(a)...

Ups, starý nefunkční blog... Tady Hanka aka Hanazana

Larafara řekl(a)...

Díky Hani, snad budou dobře sedět ;-)

jfranova řekl(a)...

Krásné šatičky, tyrkysová barva je prostě nádherná, jedna z mých nejoblíbenějších...