pondělí 20. června 2011

Soutěž o šitý, "šišatý" dort :-), Challenge a VYHLÁŠENÍ


Prvotinu autíčkového dortu posílám do světa, proto, pokud Vám nevadí jeho "šišatost" a máte chuť soutěžit:

- odpovězte na jednoduchou otázku:

Napište mi jméno návrháře, který-á proslavil-a "Malé černé"?

Každý, kdo zašle odpověď na e-mail larasera@yahoo.com - bude zařazen do slosování, prosím připište i jméno, děkuji. 

Vítěze vylosuje "nezávislá osoba" :-) a výsledky zveřejním 24. 6. 2011.
 Tááák a protože VŠECHNY odpovědi, které jste zatím zaslali jsou správné, dostala každá kartička se jménem látkový obal i s mašlí a zatím čekají
Přeji Všem krásný nadcházející týden.

VYHLÁŠENÍ VÍTĚZE




Omlouvám se za zdržení, už je to tady.....

 První se zdálo, že to losování Šárinka pochopila hned.

 Pak ale zjistila, že jsem jí dala na hlavu čelenku (nemá ráda čelenky na hlavě :-))

 Šárinko vytáhni jedno a dej mi. Asi si to přeložila, zkus tam strčit tu čelenku.

 AAAA, mamííí nejdeeeee....

Fůůů, to jsem si oddychla....

 Ale teď už snad ano...
 
JOOOO! Losuje.

Na.

 Už ji taky zajímá výsledek

Rozbaluje.


A vítězkou se stává TOBI, která jako všichni zúčastnění zaslala správnou odpověď -
  CHOCO CHANEL.
Vítězce gratuluji a dort s radostí odešlu na adresu, kterou mi zašle.

Všem zúčastněným ze srdce DĚKUJI.

2 komentáře:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

jé editko gratuluji!!!!

Ladi, super reportáž

Larafara řekl(a)...

Díky, snažily jsme se, až jsem zapomněla použít blesk :-)), ale pro objektivitu jsem je už nechala.