čtvrtek 30. června 2011

Barnabáš pro Šárinku

Dnes slavila mladší dcera svátek. Je to naše věčně usměvavé a velmi nenáročné dítě. Měla jsem pro ni oblíbená kokina, ale pořád jsem si říkala, musím jí něco....
A tak jsem po obědě nastřihla a sešila, pak se u nás začali čerti ženit, takže výpadky el. nám vlastně ani nevadily. Proč nám? Protože oči (obří knoflíky) vybírala Klárinka (velká sestra) a pořád mi říkala, mamí, že bude i můj, nebo jí to vyměním za Bertičku :-))).
A večer už s ním i spala, jinak si myslím, že pokud hračky k ničemu nebudou až holky vyrostou, rozpárám je a určitě jim to vyjde na peřiny až půjdou z domu, tak jsou ty hračky velké ;-).

podle Bellet design pro časopis Marina

Nejlepší nakonec...

2 komentáře:

P. řekl(a)...

No to je krása!! Hlavně ta poslední fotečka. A jj, hračky jsou moooc velké, ještě pár čísel a zlatíčka se mi nevejdou do postelí :-)

Larafara řekl(a)...

Místo peřin hračky :-)... Ale děti a manžela nedám ;-)