neděle 10. července 2011

Malá proměna verandy


PŘED.
PŘED.

Kousek sítě z podběráku. Ano, ano, jste u pána domu, co rád rybaří.


 A toto byla první věc, kterou jsem proměnila, zakryla jsem nevzhlednou (ale nezbytnou) skříň od elek. rozvaděče a pak jsem dostala chuť změnit vše - úplně.

 Klárinka pomocnice.

 Když jsem začala šít z modré látky, manžel nechápavě kroutil hlavou, no to nebude vůbec k té verandě sedět :-)). 
Potřebovala jsem doladit i jeden plastový truhlík, vyuřila jse prostírání a kousek špagátu.

 Mám moc ráda květiny a dokonce už tu máme i kvetoucí a aranžovat je, to je opravdový relax.

 Židle oblečená. Nový sedák, mám radost, že se mi podařilo opravdu dodržet tvar.

Prošívám ručně celé sedáky na židle a víte co? Největší úspěch u nás doma měl vypolstrovaný pařez :-).




 PO.

 PO.
 
 Šárinka pomocnice...

 Ještě detail sedáku pro ty, co rády šijí ;-).

Potřebovala jsem prostě "kulatý" ... A tak jsem zastřihla i koupené modré prostírání a obšila rybičkovou látkou.
 
 A kdo nemá rád, stejně jako my, když se ubrus zvedá, tak to může zkusit takto, prošít jej ronopastem a máme ubrousek oboustranný, navíc se jen tak nezvedne.



 I u zvonku to prokouklo. Květináče jsem získala ve slevě, jeden za 50 a ten druhý je opravdu velký za 250 Kč.

 PO.

 PO.

 A tomu říkám nezbytné doplňky :-)). Tuto svíčku mám doma už x let, k ničemu se mi doma nehodí, je vlastně vánoční, ale nemusí být že...


Musím říct, káva tam je teď kávovější. 
Krásný den.

3 komentáře:

Andreya řekl(a)...

Tak tomu se říká dokonalá proměna! Nevím,co se mi líbí nejvíc. Nádherné prostírání, krásná svíčka,super sedáky a ty 2 šikovné pomocnice,ty jsou taky dokonalé!

A.

klarissa řekl(a)...

paráda....hned bych si tam dala kafčo...

Larafara řekl(a)...

Andry ty umíš pochválit ;-).

Klári u Vás to vypadá také na krásnou proměnu.