středa 20. července 2011

Waterfall II




Waterfall II. Riflová kabelka na přání, v kombinaci s kvalitní zahraniční látkou z kolekce Patricie Bravo DEEP OCEAN, úžasná, když mi látka přišla hned jsem se byla juknout do e-shopu, jestli ji ještě mají, ten vzor mi učaroval. 

Voda je jeden z mála živlů, který "umí dělat věci", které ani vědci nedovedou vysvětlit. Mám moc ráda zvuk vody, nedávno jsem v noci vyšla ven, pršel  zahradníček, kapky dopadaly na listy stromů, krásné šumění bylo uklidňující, do toho odkapávaly z okapu do sudu kapky větší, hotová symfonie...

Kabelku vepředu zdobí nenápadná kapsa obohacená třemi záševky a originální aplikací. Vevnitř jsou 4 kapsy z toho jedna na magnetické zapínání+karabina na klíče či peněženku. Ramenní popruh je dlouhý 145 cm a vyztužený brašnářským popruhem, navíc, díky průvlečné sponě si jej můžete nastavit na jakoukoli délku a nosit přes rameno či křížem přes tělo. 

Základní střih podle Bellet design pro časopis Marina, 
ostatní hadmade Laraffa :-)

Žádné komentáře: