neděle 21. srpna 2011

Labyrint







Kabelka Labyrint. Když jsem ji šila, měla jsem, možná i díky tomu, že často čteme s dcerami různé pohádky a příběhy plné nadpřirozena a kouzelného světa, kde se může všechno a vždy vítězí dobro nad zlem. Běhaly mi hlavou příběhy Harryho Pottera a přemýšlela jsem nad tím, jak je to na světě zařízené, že někdo napíše tak skvělý příběh, který chytá nejen děti. Či celá ta "šílenost" se Zeměplochou od Terryho Pratchera, nebo třeba chytlavá knížka Povídání o pejskovi a kočičce od Josefa Čapka, osobně mám nejvíc ráda tu o tom, jak pekli dort. Připomíná mi to trochu mé počínání v kuchyni.  A spoustu dalších, třeba i nepohádkových příběhů...

Riflová kabelka je ušita z pevné rifloviny s hnědou nití, doplněná koženými uchy v čokoládové barvě, které ladí s aplikací. Prošíváno smetanovou nití. Vnější kapsa na magnetické zapínání, vnitřní na zip + dvě menší kapsy (např. na mobil, tužku). Celkové zapínání na zip. Oválné dno jí přisuzuje prostornost, ano, tato kabelka svými rozměry napovídá, že do ní dáte hodně a ještě něco navíc.
Rozměry: 48 x 29 x 10,5 cm, součástí je i dlouhé ucho vyztužené brašnářským popruhem, které si můžete nastavit.

3 komentáře:

Hanake řekl(a)...

Ta je nádherná!!

Larafara řekl(a)...

Děkuji ;-)

Látky pro Vás řekl(a)...

Opravdu kouzelná!!! Moc se mi líbí!