čtvrtek 11. srpna 2011

medvěd Medvěd a něco navíc




Medvěd Medvěd. Zítra slaví starší dcerka Klárka svátek. A protože někdy spadám do kategorie - matka citlivka - a rozdám dárky dřív, než k jaké jsou určeny příležitosti, tak i tentokrát jsem při dceřiných virózách postupně vytáhla vše, co jsem měla přichystáno.
Každý rok si říkáme, že svátek moc slavit nebudeme a každý rok pak zjistíme, že jsme zase podlehli. Naštěstí nepodléháme drahým darům, takže jsme dnes zjistili, že opět bude dárků víc, než je snad zdrávo. Ušila jsem dceři sukni (foto dodám na modelce) a dnes v noci se narodil Medvěd. Toto velmi originální jméno má svůj důvod. Klárka prostě pojmenovává všechny hračky stejně, prostě myš je Myš, kočka je Kočka, pes je Pes atp. Bavím se vždycky, když vysvětluje kamarádce, že panenka se jmenuje Paneka, pro někoho prostě nepochopitelné.
Spotřeba na medvěda: jedna stará sukně po babičce a svetr ještě z manželova dětství. Nezkoumejte poměr rukou a nohou a další proporce, prostě jsem chtěla ušít medvěda, který budí dojem opotřebovanosti. Nakonec vznikl tento - něco mezi medvědem a E.T.

Design by Laraffa ;-).




 Hortenzie letos dostala zabrat, na jaře jsem myslela, že je po ní, že umrzla, ale vidíte, snad z ní jednou bude krásný keř, už se těším.

A jedna, které se fakt daří.

2 komentáře:

BOHDA řekl(a)...

ZDRAVÍM, medvěd-MEDVĚD JE SUPER.
MÁ DCERA KLÁRKA MÁ TAKY ZÍTRA SVÁTEK.
ŠITÍ JE NACHYSTÁNO NA DNEŠNÍ VEČER.
MALÉ PŘEKVÁPKO.
MĚJTE SE HEZKY A KLÁRCE VŠE NEJ.
BOHDA

Larafara řekl(a)...

Jů, ale jsme to daly krásné jméno, že. Děkuji a přeji krásné šití a Klárce přeji všechno nejlepší.