středa 17. srpna 2011

Pink for Pink






Pink for Pink. Šití pro děti je jednou z největších výzev a zároveň potěšení a radosti z realizace třeba i ztřeštěných nápadů, proč? Protože děti "to" milují.
I tato sukýnka má svůj příběj, je šitá pro Klárinku (starší dceru), milovnici všeho nadýchaného, hodně nařaseného, kanýrového, růžového, prostě princeznovského. Snažila jsem se jí udělat radost a přitom se vyhnout kanýrům, přesto, dobře vím, že v dětství jsem je také měla moc ráda. Vznikla tato sukně ze šesti dílů, ve spodní části hojně rozšířená, takže při zatočení se krásně rozvije.
V pase jsou poutka, která drží opasek, na kterém nesmí chybět klouzavá květina, třeba na hraní, u nás, i bez vysvětlování zafungovala a dcera si s ní jezdila se slovy-jů. Kapsa na nezbytné maličkosti našich maličkostí nesmí také chybět. Vše se dá posunovat po celém obvodu pasu, takže, kde kapsa, či květina skončí je jen na dětech.
Použila jsem nádhernou černou riflovinu, její struktura je nepřekonatelná, jsem ráda, že jsem na ni narazila a jak jinak růžovou od Patty Yang.
A díky Bellet bude tato sukýnka, v podobě střihu a návodu během září možno zakoupit na Galerii Marina.

Design Laraffa.

2 komentáře:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

nemám ráda galerii marina, ale pro sukni si tam možná zajdu :-)

Larafara řekl(a)...

teda, to si budu myslet, že jsou kvůli mé sukni lidi ochotni ustoupit a jít někam, kam by normálně nezašli. Díky Jani