pondělí 1. srpna 2011

Únorová deka a damaškové povlečení

Má tak dlouhý příběh.



Začalo to damaškem, když jsem jej našla v tašce od kamarádky, který měl obsahovat zbytky. Hned jsem telefonovala, jestli se nespletla, přece mi nedá takovou krásu. Smála se a se slovy, že opravdu jej nechce a že ji těší moje radost. Ležel tu dlouho, ještě déle než rozešitá únorová. Mamka mi přidala na polštáře (mám já to ale hodnou mamku) a tak jsme dnešní deštivé dopoledne strávily v ložnici a převlékaly a fotily-holky pomáhaly, jak jinak.
 
A tady je ta naše došitá únorová!


Zátiší!
Ooo deka.
 Oooo zase.
Zadní strana.

Podle Bellet design pro časopis Marina.

2 komentáře:

Mirka Černá řekl(a)...

Krása... Jaké je na omak damaškové ložní povlečení? A jak je to s údržbou?

Larafara řekl(a)...

Děkuji Mirko, damaškové povlečení velmi příjemné na omak, navíc velká výhoda je jeho údržba, dá se dokonce i vyvářet.
Původně se damašek vyráběl z hedvábných nebo lněných přízí, později se začaly používat také syntetické filamenty a především mercerovaná bavlna (to říká moudrá wikipedie, líp bych to nevymyslela).

Určitě doporučuji, u nás je také oblíbený bavlněný mercerovaný satén.