pondělí 15. srpna 2011

V obrazech

 Práce na předělávce obýváku se díky mnoha okolnostem protahují, ale alespoň mám čas kombinovat, tady první návrh. Barvy mám již ujasněné a prostě jsem neodolala a ještě přikoupila růžovou z nové kolekce Pat Bravo Hyperreal Experience, takže čekám a moc se těším.

Klárinka oslavila svátek, přišly její dva nej kamarádi a opravdu si to užili. Slyšela jsem jen, jak se z obýváku ozývají dětské písničky a pak i Kabát, Metallica a dokonce jsem zaslechla Kurtizánu a další (se pozná vkus rodičů :-)).

Eliška dorazila s opravdu sváteční manikůrou.

Vzaly jsme se a jeli k rodičům. Hromy, blesky a do toho svítilo sluníčko. Co z toho? No přece duha...

Výhodou toho, když jsem u mamky je, že mám chvíli čas si vyjet třeba do blízké malé obory.

Je tam opravdu nádherně.

Náhodně vyfocená.

Šárince začaly konečně růst vlásky a když, tak kudrnaté.

Místní studánka na konci světa.

S Klárinkou, jedna zamaskovaná, že jsem tam jako byla s ní :-).

2 komentáře:

Vivi řekl(a)...

Moc milé a inspirativní fotky. Klárinka je rozkošná!
Vivi

Larafara řekl(a)...

Vivi děkuji za návštěvu. Klárince vyřídím ;-), my už to dávno víme. Laďka