úterý 20. září 2011

Dnes... DĚKUJI

 Dnes k nám zavítala Iri a dovezla mi obří čarodějnici, abych prý po nocích nelítala sama :-)). Děkuji bylo s Vámi všemi moc fajn.


 V rámci akce na Galerii Marina mi dnes dorazila pohlednice, šitá pohlednice od Jitty. Opravdu jsem nečekala, že mi nějaká přijde, protože na galerii teď chodím málo, o to větší je má radost.






A tady dárky ode mě. Poslední prasátko měla být původně hrací kostka... Chybička se vloudila, ale vše zlé je pro něco dobré... Nakonec je to prasátko chrastítko, které ukrývá rolničku.

4 komentáře:

Andreya řekl(a)...

Všechny dárečky jsou nádherné. Ať už ty darované nebo ty,které jsi darovala. Šikulka! Nejvíce umírám při pohledu na polštářky.

Iriweb řekl(a)...

mooooc a mooooc děkujeme!

Larafara řekl(a)...

Andry takové si také ušiješ ;-), jsi šikovná.
Iri také mooooc dík.

P. řekl(a)...

Prasátko je moc pěkné :-)