sobota 1. října 2011

Kaga

Kaga. Na přání. 
Říkala jsem si, co k ní napsat. Ono totiž, tuto kabelku jsem šila vážně dlouho. Celou dobu jsem měla na paměti, co všechno by měla splňovat, zároveň abych do ní vnesla i kousek originality, něčeho mě vlastního. Nakonec je laděna do šeda, s designovou látkou z dílny Patricie Bravo a pevnou šedou. Tato látka vypadá "naživo" vážně skvěle, na přední části jsem si s ní pohrála a naskládala do záhybů a protizáhybů, jako by se lístky (v tomto případě sklady) tak trochu bily a nevěděli, kam si lehnout, přesto jsem jim poručila a poté je i přišila. Pak mi přišlo, kde je to handmade? JJ i jehla s nití, náprstkem na mé ruce si pohrávali. Zadní stranu jsem nechala volnou a jednoduchou, jen s designovou látkou. V kabelce je víc zipových kapes, no víc, vlastně dvě, aby splnily i ta očekávaná přání (tomu komu je určena, ten teď jistě chápe) a další 3 menší např. na mobil. Dovolím si říct - je to lehká elegance, která stejně tak půjde k riflím, jako ke klasickým kalhotám. 
Její rozměry a řešení dovolují nosit ji přes rameno, či připevnit dlouhé ucho na karabiny (vše vyztuženo brašnářským popruhem). Oválné dno je zpevněno speciální pevnější výztuhou, tak aby pěkně sedělo.

Laraffa design.

5 komentářů:

Andreya řekl(a)...

Moc povedený kousek. Majitelka určitě ocení!!

Larafara řekl(a)...

Děkuji Andry, no uvidíme, uvidíme ;-)

Látky pro Vás řekl(a)...

Krásná, elegantní. Můžu propříště poprosit o více fotek? Ráda bych se pokochala těmi deaily, co píšeš v blogu.

P. řekl(a)...

Ladi, moc krásná, moc se ti povedla, já bych taky chtěla víc fotek, ať ji pořádně okouknu.

Larafara řekl(a)...

Děkuji, no fotila jsem v noci, takže spoustu fotek je nepublikovatelných, pro jejich nekvalitu, hlavně fotky vnitřku, tak příště počkám na denní světlo, ju. Teď mě čeká další stejného střihu riflová, tak nafotím ;-). Laďka