pondělí 24. října 2011

Firmament


Firmament. Kabelka na přání riflová s aplikací, koženými černými uchy + dlouhým zkracovacím uchem, které se dá kdykoliv odepnout, zapínáním na zip, s jednou vnější kasou na magnetické zapínání a třemi vnitřními - z toho jedna zipová.

Možná jste si všimli, že hojně využívám kruhů, kroužků, koulí a různých aplikací, doplňků, které svým tvarem jakkoli připomínají právě tento tvar bez rohů.
Všichni, kteří někdy něco tvořili ví, že každá věc, ať chtě či nechtě ukrývá nějaký příběh. Tvoříte zasmušilí, zasnění, veselí, smutní... Touha po dokončení jakékoliv věci je tak silná, že člověk zapomíná někdy na hodiny, přesto je důležité stát nohami pevně na zemi. Někdy byste se nasmáli, vidět mě, jak se někdy odreagovávám a pouštím si písničky, pobrukuju a tancuji. Dcery někdy na mě koukají a přidávají se. Nedávno když jsem si tak myslela, jak nejsem veselá a má mladší dcerka (2 roky) mi upřímně řekla:"Ne tohooo.." a smála se na celé kolo, když jsem se ihned zastavila, protože přeci jenom jsem soudná ;-).

Laraffa Design.

2 komentáře:

P. řekl(a)...

Ladi krásná, já ty tvoje kruhy v jakémkoliv podání mám moc ráda. A myslím si, že je někdy moc dobré ty nohy od země odpoutat, nejen díky tomu, ti z rukou plynou tak pěkné výrobky :-). P.

Larafara řekl(a)...

Děkuji Pavli, jj obojí je potřeba, člověk potřebuje pro něco žít, ať jsou to děti, či vznášení se při šití, či správně vyplněné daňové přiznání - všechno je třeba ;-)