úterý 4. října 2011

Picturesque



Picturesque. Šaty či tunika - plné romantiky, pohody, pitoresknosti, ano toto slovo jsem hledala přímo k nim, přesně mi na ně sedne, prostě malebné. Zasnít se, rozběhnout po louce, zasednout v parku, jít do práce a pořád s tím výrazem ležérnosti, vždyť i podzim přináší tolik krásných slunečných dnů. Cítím tu vůni, když jdu procházkou, vůni podzimu a tiché šustění, které vydává listí spadané ze stromů. 

Tyto šaty už mají majitelku, která si je přijela i vyzkoušet, tak věřím, že se mi v nich vyfotí nebo přímo přijede ukázat ;-). Kdo by neznal kolekci Le Petite Ecole, poznala jsem první jejich písmenka na hnědé, když mi přišly látky na tyto šaty, bylo to opět milé překvapení. Pohrála jsem si s výstřihem, zdobí je nabírání, přeložení. Ramínka opět do dírky na uzel, délku zdobí lem stejné látky jako v živůtku, zapínají se skrytým zipem.

2 komentáře:

P. řekl(a)...

Ty jsou krásné Ladi! A jsou jen a jen moje!!! Děkuju moc a ráda v nich přijedu ;-). Krásný den!

Larafara řekl(a)...

Ok, už se těším ;-).