sobota 15. října 2011

Zpomalení

 
Letos jsem měla možnost poznat víc lidí, než kdykoli jindy. Pro člověka, který má lidi rád, ale větším sešlostem se spíš vyhýbá to bylo někdy  „hlavu motající“. Přesto jsem ráda, že někteří človíčkové„oživli“ a staly se z nich hmotní lidé. Jednou z nich byla i Pavla, moc milé setkání, které krom poznání přineslo i dřevěnou figurínu, jak jinak prostě jsem ji musela naaranžovat tuto kolekci.

Nedávno jsem narazila na pár kousků ve starorůžové, které mě zaujaly a byly za přijatelnou cenu,  tak vkládám pro inspiraci…

 
A tyto látky mě moc potěšily, snad už brzy nebudou jen látky, ale stane se z nich vytoužená vánoční deka pro mou dceru, konečně bude mít něco s kytičkami :-).


Filcování, filcování, filcování. A protože jsem tak trochu zahálela, tak tady malá inspirace na narozeninovou výzdobu, či záplatu na rifle (u nás si je dcera polila barvou) a teď snad ještě chvíli poslouží...
Nesmím zapomenout zmínit nádherný obrázek, který mi už visí na lednici a je to dílo dcery Klárky.

2 komentáře:

P. řekl(a)...

Jůůů, figuríně v Pat Bravo to moc sluší...věděla jsem, že u tebe bude na správném místě :-)

Larafara řekl(a)...

No na pravém místě nevím, ale už jsem si ji zamilovala, byla to taková rychlá až odbytá aranž, ale příště se polepším a snad ji i něco ušiju :-).