neděle 20. listopadu 2011

Blíží se adventní čas

Adventní věnec.



 
 

 Klárinčina výzdoba... - mami prosím, vyfoť i moje...

počky... (malá úprava)

jo teď je to dobré ;-)

Říkat někomu něco o adventu je asi zbytečné, když jsem tak trochu zjišťovala, jak to vlastně bylo atp., nejvíc mě zaujalo, že začátky adventu byly opravdu v hluboké historii a velikost, barva a dokonce počet svíček se lišil, zkrátka, vše bylo dovoleno.

Lidičkové přála bych každému, aby měl alespoň jeden den v celém předvánočním čase,k zastavení, zpomalení a mokl si říct, to jsem dnes potkal jen hodné lidi.

5 komentářů:

Iva řekl(a)...

Nádherné dekorace, miluji originalitu.
Krásné dny
Iva

Janusa řekl(a)...

Krásné! Hezký advent ;-)

Larafara řekl(a)...

Ivo děkuji, letos jsem upustila od zcela tradičního věnce. Pěkný advent L.

Larafara řekl(a)...

Janus děkuji Tobě také krásný advent.

Amelie řekl(a)...

Nádherná dekorace.