úterý 22. listopadu 2011

Lampa




Nedávno jsem v  květinářství objevila velký demižon, který jsem použila jako nohu k lampě, David mi přidělal všechny ty elektrické věci, potřebné k tomu, aby lampa svítila.
Dnes mi dorazily kruhy na stínítko i designová látka, kterou jsem měla na lampu zamyšlenou. A dokonce zbyl ještě kus holkám na šatičky. 
Určitě lampu něčím naplním, líbilo by se mi nějaké dřevo, snad mi brzy něco "cvrnkne do oka".

6 komentářů:

P. řekl(a)...

Ladi, to je luxus!!!!

Nifredil řekl(a)...

Och, ta je překrásná!

Larafara řekl(a)...

Díky holky, samotné se mi líbí, to víte už tu bylo spoustu nápadů, čím ji naplnit, samozřejmě i takovým obsahem, ne který byla "noha" původně určená :-)).

Monika řekl(a)...

To je skvělý nápad. Viděla jsem jednou takhle naaranžované korky ze šampusů, ale dřevěné kuličky (korále) by také byly krásné....jsem zvědavá, co nakonec vyhraje. Určo vlož fotečku...:-D

Miradka řekl(a)...

waw, to je skvelé, aj ja som už videla takéto lampy..kde si zohnala tie kruhy na stínitko?

Larafara řekl(a)...

Miradko objednala jsem je u mé oblíbené designerky, která má i tento skvělý e-shop http://www.malinadesign.com/katalog.php?pmi=97. Pak mi určitě ukaž odkaz s výtvorem, ať se také pokochám ;-).