pátek 4. listopadu 2011

Miš-maš






 
držák lahve ke kočárku

Miš-maš. Taková směsice všeho. Jedno mají společné, vše je určeno dětem. Vždycky si říkám, jak moc ráda šiju kabelky. A pak přijde mezera, prostě zjistím, že je spoustu drobných věcí, které jsem slíbila a nějak se k nim nedostávám a co lepšího, než se zbavit restů, prostě je nemít. 

Šít pro děti je zábavné, přesvědčuji se o tom dennodenně a při šití těchto věcí je moc důležité zapomenout na to, že jste dospělí, že máte "dospělácky" vyhraněný styl, že máte oblíbené barvy, protože svět dětí je bezprostřední a barevný. Nechávám dcerám při výběru věcí volnost, přesto se snažím, aby uvažovaly, zda ta či ona věc k sobě jde - ladí. Mladší dcera je ještě malinká, má oblíbené tričko s králíkem, které dostala od hodné tety. Starší dcera už vnímá věci trochu jinak, někdy mě opravdu hodně překvapí, přestože má ráda růžovou, fialovou, žlutou - modrou považuje za ryze "klučičí" barvu, ale myslím, že z toho jednou vyroste - krom toho miluje vše co se třpytí, blýzká a cinká, přijde někdy tak krásně barevně sladěná, až si říkám, o kolik se většina dospělých ochuzuje (mmt patřím mezi ně), když barevnost vyřazuje z šatníku, domu, či zahrady.

2 komentáře:

P. řekl(a)...

Ladi, Tvá starší dcerka mě o lásce k barvičkám přesvědčila, když jsem byla u Vás a ona přišla se spoustou různobarevných korálků na krku, byla úžasná. Toto na dětech miluju, jak umí být veselé, hravé a dávají to jasně najevo, barvičkami, prostě vším. Já díky dcerce miluju růžovou a mám pocit, že to je na celoživotní závislost a modrou, kterou jsem nikdy nemusela, mě v současné době učí milovat syn :-), asi je to všechno tak jak má být, třeba do toho jako dospěláci zase musíme dorůst. Věcičky máš moc krásné. P.

Larafara řekl(a)...

Jj, ještě, že ty děti máme ;-). L.