středa 2. listopadu 2011

Prodejní - povlaky + dárek zdarma



Polštáře. Když jsem kupovala tuto látku, nechala jsem se unést, unést natolik, že jsem ji koupila a k ní i proutěné kuličky s dřevěnými kuličkami a kamínek. Nadšená, jak si to dám do interiéru. Zklamala jsem se hned, když jsem vše donesla domů a uvědomila si, že opravdu k té růžové doplňkové, která tu sem tam vykukuje na dekoracích, to nepůjde.

Dnes mi to ale nedalo a povlaky ušila, jsou z kvalitní dekorační látky - koule a kámen zdarma k povlakům. Rozměr 45x45 cm. Zapínání na zip.

Cena za povlak 1ks = 270,- + poštovné. Barva tyrkysová (fotka trochu zkresluje) a tmavě hnědá.

kontakt ladislavasera@seznam.cz

PRODÁNO!

3 komentáře:

P. řekl(a)...

Jůů, ty jsi je nakonec ušila? Moc se ti povedly, někde nadělají spoustu parády :-).

Larafara řekl(a)...

No ta látka je nádherná, škoda, aby to tu leželo. Uvidím.

Lumpi řekl(a)...

Ty jsou nádherné, Ladi, a precizní - jako všechno od Tebe!