úterý 8. listopadu 2011

To je dost, že´s nás taky jednou vyvez....




Nevím, zda nědko z Vás tuto větu ze Slavnosti sněženek zná, ale tak nějak mě napadla cestou na krátké odpolední rybaření a když jsem ji pronesla cestou v autě nedalo, než se zasmát (úryvek z filmu Slavnosti sněženek, zdroj You Tube)
Holky se proběhly, trochu jsem pofotila a to se hned večer šilo a protože je to šicí blog, vkládám i fotku mojí "rychlozáplaty".
Než jsme vyjeli zjistila jsem totiž, že mám díru ve svých oblíbených výletních kalhotech do přírody. Je to 5ti minutovka, tak přivřete oči, prostě jen podložená díra a "zacikcakovaná".

2 komentáře:

Nifredil řekl(a)...

Ladi, já se tady tak směju. :-))) Ten citát je totiž naše oblíbená věta, kdykoli jedeme na výlet s mými rodiči (podotýkám, že zásadně řídí táta/děda a v autě je rachot, spousta smíchu a povídání). :-) Musela to být paráda a určitě jste si užili jeden z posledních krásných podzimních dnů.

Larafara řekl(a)...

Určitě Terezko, ale to asi znáš, když vypadneš chvíli z domu, nemusí to být daleko. :-)