sobota 3. prosince 2011

Šla jsem šít Mikulášskou punčochu a ...




 ... a vylezla z toho Mikulášská kabelka, do které se budou dávat stejně tak dobře dobroty, jako do punčochy, ještě tu mám jednu rozdělanou. Klárinka mi vždycky říká, že by si moc přála kabelku, ale takovou jako pro velké, víš :-). Jsem napnutá, jestli udělá radost, to víte, neubránila jsem se dětskému zdobení.
Použila jsem zbytky látky z Petit ecole a režnou látku, která mi tu už delší dobu ležela. 


...  a tady ta druhá slibovaná "punčocha". Jsem zvědavá, zda si je prohodí, nebo nechají, tak jak je tipuji. 

10 komentářů:

.sovička. řekl(a)...

Je krásná! Klárka se má teda, určitě bude mít široko daleko nejelegantnější "punčochu" v okolí :)

Larafara řekl(a)...

No uvidíme, uvidíme, už ráno mi říkala básničky, u nás je Mikulášská obchůzka už dnes a slibovala, že si bude uklízet pokojík na první slovo :-).

Janusa řekl(a)...

Laďko, jsou nádherné obě dvě!! Takovou punčochu bych také brala a mohla by být i prázdná ;-)

Nifredil řekl(a)...

Ty jsou parádní. Hlavně ta první, ta je úžasná. Režná s puntíkem je skvělá kombinace.
A u nás zase letos bude Mikulášský batůžek namísto punčochy, tak jsem zvědavá, co na něj poví. Ale za oknem pěkně bude, tak snad i to uklízení bude, taky totiž slibujeme a slibujeme. :-)

Jana Cingr řekl(a)...

No tak do takové bych chtela dostat od Mikuláše i já. Klidně do obou. Obě jsou luxusní
A navíc se do ní vleze mnohem víc než do punčochy.:o)

vexa řekl(a)...

moc hezký!

Lenka řekl(a)...

Perfektní!! Kdyby ji přece jen Klárinka nechtěla...tak... :o)

Larafara řekl(a)...

Terezko a vidíš, Klári zrovna nepustila z rukou tu riflovou, prostě už od malička se z těch našich ratolestí tvoří osobnonosti. Jani no ony zase tak velké nejsou, aby to byly opravdu kabelky ;-), ale vešlo se do nich spousta "kokin". Leni je mi líto :-)).
A vůbec všem děkuji. A krásný advent, konečně jsem se pustil do deky a tááák mě to baví, co vám budu povídat.

Jolana řekl(a)...

Povedené mikulášské "punčochy" :-) Moc krásné!!!

Larafara řekl(a)...

Děkuji Jolanko.