pátek 6. ledna 2012

Irresistible




Irresistible. Kabelka s odvážným názvem. Možná si říkáte, že je to přehnaně nabubřelý název. Pro mě je opravdu neodolatelná. Už látka z kolekce Fleur Noid od designérky Rosemarie Lavin mi dávala příkaz - snaž se, jsem elegantní! A to je přesně ono, je elegantní, není třeba velkých přízdob a není třeba složitých střihů, i když ...
Jedním z přání její nositelky byl i nějaký růžový detail, původně jsem měla nachystanou velkou květinu, jenže nedalo mi to, připadala mi až moc okatá a rozpustilá. Chtěla jsem zachovat kabelce eleganci a dodat jí jen kapičku šmrncu. Nakonec vyhrály obyčejně navrstvené a vyztužené kruhy, je to aplikace odepínatelná, takže pokud se nositelce zachce být při zemi, klidně může být. 
Je libo černý, růžový, šedý kabát? Je libo zelené, oranžové či jinak barevné sako? Můžete být rozvernou i přísně elegantní.

Laraffa design

Kabelku zdobí kovové doplňky v barvě staromosazi. Má 4 vnitřní kapsy, z toho jednu se zapínáním na zip a karabinu na klíče či peněženku. Vnější kapsa je na magnetické zapínání. Celkové zapínání na zip. Dno je vyztuženo speciální pevnou výztuží a černou riflovinou. Ucha jsou kožená se zajímavě řešeným upínáním. 
Rozměry: 45x27x10, celková délka uch 70 cm.

5 komentářů:

Barborka řekl(a)...

Názov sedí, je totiž prudko elegantná a neodolateľná. Strih je náramne pohodlný a to viem, o čom hovorím ;)Škoda je Ťa v tej Polanke, Ladi!

P. řekl(a)...

Ladi,fantazie, je extra elegantní!!!!!!!!!!!!!!

Larafara řekl(a)...

Díky, díky, díky a klidně bych šla i do nějaké chaloupky v horách, mě to město nesvědčí ;-))).

Jana řekl(a)...

No jo, je nádherná....moc se povedla:-)

Larafara řekl(a)...

Děkuji Jani ;-)