pondělí 30. ledna 2012

Pokušení, nejen pro Adama







Peněženka Pokušení. Musím přiznat, mám v hlavě spoustu nápadů, kolikrát se vzbudím a kreslím, někdy si říkám, jestli je to normální. Nedávno jsem tak nakreslila dceři dárek, který bych chtěla stihnout do jejich narozenin, stejně tak tu mám spoustu oblečků a kabelek (jen na papíře). Ale nezbývá než být optimista a pustit se do práce.
Tato peněženka je o nápadu, přiznávám, čekala jsem, čekala... Přání, co všechno by měla mít, bylo jasné - spoustu kapsiček na kreditní karty, občanský průkaz, dvě oddělení na papírové peníze a kapsičku na drobné a hlavně by neměla mít zapínání, zkrátka pánská peněženka.

Peněženka je z černé rifloviny s modro-šedou designovou látkou s potiskem stromů, které jsem využila k dotvoření červeného detailu, jenž znázorňuje plod ze stromu dobra a zla, zatím je stále neutržený... Nechybí ani vyšité monogramy budoucího nositele.

Laraffa Design

3 komentáře:

Janusa řekl(a)...

Tak to by bylo pokušení i pro mě ;-) je krásná!

Amelie řekl(a)...

Moc hezká peněženka.

Larafara řekl(a)...

Děkuji Amelie, jsi zlatá.