úterý 17. ledna 2012

Tylová sukýnka "školkáčkům" a čísla do fotoatelieru


Tylová sukýnka. Tato tylová sukýnka je první kousek, který půjde do naší školky. Ono totiž... Ušila jsem Klárince ze zbytku tylu růžovou sukýnku, takovou tu hrc-frc. Holčičkám se tolik líbila, že mi Klárinka domluvila ušití sukýnek ;-). A protože dnes byla doma a blíží se období maškarních bálů a měla opravdu dlouhou chvíli, ušila jsem první tmavě modrou a mám tu ještě na zelenou, růžovou, oranžovou, fialovou a ještě nějaké barvy mi leží na stole. 
Je jen jednoduše nabraná v pásech sešitých k sobě, naskládaným na sebe a všitá do úpletu se stahovací stuhou (prostě tylovou sukýnku dnes zná každá máma)  a jak tak koukám na fotky, musím dokoupit pěkné stuhy ;-).



A tato čísla jsou určená pro jednu moc milou fotografku. Velikost 40cm.

4 komentáře:

Hanake řekl(a)...

Máš u mě v blogu překvápko:-)

Amelie řekl(a)...

Nádhera. A ty čísla? To by se Jenda radostí zbláznil. Čísla miluje.

Larafara řekl(a)...

Hanake děkuji, už jsem zkoukla a moc si mě potěšila.

Renata řekl(a)...

až budeš mít chvilku prosím tě mrkni tady http://renata-mojesiti.blogspot.com/2012/01/krasne-oceneni-i-pro-me.html

udělila jsem ti ocenění "o)

ale teď tu u tebe čtu,že nejsem první :o)