středa 1. února 2012

Děkovací, aplikovací...



Dnes jsme si pohrály s filcovou aplikací, vedle kytiček, sluníčka, kruhů, vyhrála u našich holek panenka. Tuničku jsem jen v místě aplikace podžehlila vlizelínem a pak už jen jednotlivé díly našila.
Použitá tunička od Farmers.

A  tady pár odkazů, kam ráda nakukuji, krom lidí, které mám uvedené v boční liště:

Dadouch srdce na dlani, ruce ze zlata
ljhollowayphotography krásné rodinné fotografie
Markéta Baletkova potěšení všeho druhu
Vivi óoooo to je krása 
Olča sem tam zajdu, prostě osobnost
Šárka úplně z jiného světa, ale krásného
5preview a zase jiná planeta

A kde ráda nakupuji:
Veselá jehlička má vždy spoustu látek, které jinde nenajdu
U Melluzinky pro mě obchodnice, které se nedá odolat - myslím její nabídku a způsob jakým se vyjadřuje
Bellet fabrics vždy něco navíc, za levný peníz
Latky pro vas chodím tam na ucha ;-)
Evi látky svět plný krásných látek

Určitě jsem na někoho zapomněla, však ještě můžu někdy písnout

4 komentáře:

janyany řekl(a)...

Moc pěkné! :-)
http://janyany.blogspot.com/

Larafara řekl(a)...

Díky Jani ;-)

Dadouch řekl(a)...

Naprosto dokonalá aplikace, jsi neuvěřitelně šikovná nemluvě o tom, jak jsi úžasná máma ..... a děkuji za Tvá slova ....

Larafara řekl(a)...

Dášo, milá návštěva, potěšila jsi mě a nemáš za co děkovat ;-)