pátek 10. února 2012

Fun Learning


 
Kabelka Fun Learning. Ano jste tu správně. Spojila jsem Ameriku a Japonsko. Ne nejsem žádný mág, jedná se o látkové spojení Echina a rifloviny, která mi tu tak trochu ležela, byla to limitovaná edice, ještě mi tu kus zbyl i s potiskem plakátu. 
Přiznávám, měla jsem tento týden šít kabelku na fotoaparát (Jani vydrž), ale protože jsem potřebovala vyzkoušet nějaké techniky (potřebuji dosáhnout co největší pevnosti) a taky práci s Echino látkou, dala jsem přednost této v mé hlavě už dlouho ležící kabelce pro tvořivé, kteří se zároveň můžou něčemu přiučit, ano, mluvím o dětech, i když...
Spousta kapes, barev, přihrádek, pastelkovníky, pytlík na pexeso, či korálky, který se díky karabině dá oddělat a na všitou vsuvku se jich jistě vejde i více.Vázání na mašličku, na knoflík, druk nebo magnetické zapínání naučí i ty nejmenší (v dnešní době suchých zipů) rozhýbat prstíky. A samozřejmě nesmí chybět motýlí aplikace. Vejde se do ní spoustu hraček, sešitů a vystřihovánek, lepidel a a a...
Motivací mi byly, jak jinak, moje dcery, příští rok už bude jedna z nich předškolačka-fů. Jejich největší zábavou je tvoření všeho druhu, a když někam vyrazíme, třeba jen na krátkou návštěvu či výlet, je tolik věcí, které si musí vzít sebou, takže mi přináší další a další batůžky a kabelky, abych je dala do kufru auta. Navíc stejně jsou věci, které nakonec zapomeneme, snažila jsem se, aby byla nejen praktická a znáte to učit se hrou je to nejlepší.

Lekla jsem se výsledné barevnosti, přecejenom jsem v těchto věcech někdy až příliš usedlá, nakonec jsem ráda a mám zároveň pro dceru dárek k narozeninám s její oblíbenou fialovou.

Rozměry 38x27 cm, zapínání různé, hlavní na magnetické zapínání. Použita designová látka Echino mix a riflovina, vnitřní část ze 100% bavlny.
 

Laraffa design

Nabaleno a jedemé ;-)

14 komentářů:

janyany řekl(a)...

Jsi neskutečně šikovná a kabelka je úžasná!!!Dcera bude mít určitě velikou radost :)
http://janyany.blogspot.com

Larafara řekl(a)...

Jani děkuji ;-)

Barborka řekl(a)...

Laďka, to je presne podľa mojho gusta! Keby malú omrzela, tak stojím pod oknom ;)
Ja som mala v pláne ušiť si podobnú podľa tohoto postupu http://littlebiggirlstudio.blogspot.com/2011/09/purse-week-u-shaped-purse-handle.html, ale taká krásny by iste nebola, tak to asi rovno zabalím a nechám si ju na leto ušiť u Teba.

Larafara řekl(a)...

No je to hodně podobný střih, jen mám vystužené dno a plno "blbůstek" k tomu :-). Barunko a nepodceňuj se, vím, že jsi velmi šikovná a kabelku si jistě umíš ušít parádní, ne, že bych ti ji nechtěla ušít ;-). Pěkný víkend

vexa řekl(a)...

to je super kousek!

Katroš řekl(a)...

Juuuj tá je nádhernááá, krásne farebná:-) ♥

Jitta řekl(a)...

Laďko,je to boží nádhera,od Tebe samozřejmě vždycky,radost bude veliká

Larafara řekl(a)...

Vohou kočeny děkuji, tak a dnes slavíme. Kiwi řez upečen, ještě uklidit ;-)

MyWay řekl(a)...

Je úžasná,farebná!

.sovička. řekl(a)...

Laďko Ta je dokonalá, a to nejenom proto, že teď už taky miluju echino! ;)Je to super kousek, krásně vypracovaný střih. Moc pěkné, opravdu!

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Páni, ta tedy je, vyšperkovaná do posledního detailu. Hezký den :-)

Larafara řekl(a)...

Děkuji, jak jinak ;-)

Jana řekl(a)...

Úžasná, tu bych taky brala hned...:-)

Amelie řekl(a)...

Nádhera.