pondělí 6. února 2012

Šuplíkové dopoledne


Včera jsme lenošily. Šuplík plný časopisů o bydlení, focení a zahradách byl ve chvíli prázdný a jeho obsah se přemístil na zem, na deku, na polštář, pod polštář. 
Nalily jsme si sklenku čaje, proč si nenalít dobrý čaj do sklenice na víno. Holky střídavě hrály na harfičku (kráječ vajíček) a přenesly tu postupně spoustu hraček, mezi nimi jsem objevila i dřevěnou krabičku (nyní je používána na přísně tajné poklady - tak snad tam není schované jablko), kterou jsem dala holkám na hraní a vzpomněla si, že jsem ji před x lety polepila a poté zafixovala skořápkami od vajíček. 
Polštář je ušit z nádherné látky z kolekce Fleur Noir.

4 komentáře:

P. řekl(a)...

To je krásná pohodička Ladi :-), já kdysi ze skořápak lepila mozaiku a na mí panenku Marii s Ježíškem, mamča ji má do dnešního dne schovanou :-)

Larafara řekl(a)...

Pavli, tak někdy vyfoť, ráda kouknu. Měj se a už se těším, až Ti zkončí celý ten kolotoč a uvidíme se naživo.

Vivi řekl(a)...

Není tohle odpoledne snů? Já bych řekla, že ano.
Jen víc takových odpolední, dnů a večerů přeje Vivi ;-)

Larafara řekl(a)...

Děkuji Vivi, njn, musí se i pracovati, aby jsme se měli z čeho těšiti ;-)