čtvrtek 9. února 2012

Tádydá, tramtadá




Kousek z našeho domova, stále ještě není vše podle našich představ, ale máme se alespoň pořád na co těšit. Čeká mě lepení vliesové tapety a přesazování květin, také rám obrazu stále nenašel vhodný obsah - kdo si počká, ten si počká, nebo se dočká? No a rybičky snad u nás najdou také domov...
Mmt jsem nadchla 3D tapetou i mého bratra, který si vybral opravdu nádherný listový a pruhovaný vzor a jak jsem se nasmála, když mi volal a říkal s humorem a nadsázkou mu danou (samozřejmě si musel vyzkoušet sám, jak se nalepuje):"Segra už nechci dávat jinou tapetu než tuto!" a pak následovalo něco, co bych raději z důvodu nevhodných slov nezveřejňovala, ale dodal - "ta práce s napojováním stála zato!"

2 komentáře:

Barborka řekl(a)...

Hmmm, to vyzerá krásne a útulne! Asi si tú zmenu budem musieť zase prísť niekedy pozrieť na vlastné oči ;) A to som zvedavá, aké kresielko si si na tom aukre vyhliadla! No a tapety... tiež sme si s našou v spálni užili svoje a najhoršie je, že mám pocit, že sa mi už okukala :(

janyany řekl(a)...

Moc pěkné! Taky už potřebuji nějaké změny,ale nějak není čas...