pondělí 5. března 2012

Děláš něco?

Odpovím si sama, ale jo, jde to. Proměna světla, vyměnila jsem jen malé bílé stínítka za velké sklenice a aby pěkně drželi zatížila je skleněnými kuličkami a křišťálovými kamínky (inspirace chic ada).


A toto křeslo čeká na rekonstrukci, vybírám potah na polstrování, původně jsem chtěla něco hodně veselého, ale myslím, že nakonec stejně zůstane u klasiky a ozdobím jej nějakým "čučným" polštářkem.


A jedna odvážnější kombinace, která čeká na zpracování.
Pěkný týden ;-)

7 komentářů:

P. řekl(a)...

Ty světla jsou boží!! A židlička bude taky. Já jsem včera z toho tvého odkazu vybírala ty potahové látky a to jsi mi tedy dala!!
Krásný den, P.

Amelie řekl(a)...

krásné látky a ty skleničky jsou super.

Barborka řekl(a)...

Ahoj Ladi! To svetlo je ohromný skvelý nápad a keď sa to spojí s Tvojím foto-umením, tak je to krása! A to kresielko... musím sa smiať, lebo veľmi podobné mi doniesol svokor z práce a už aj dal urobiť nový výplet v Tone. Máš to predsa, čo by si kameňom dohodila, tak pouvažuj, či by výplet nebol lepší než čalúnenie ;)

Larafara řekl(a)...

Děkuji, že se líbí. Pavli no ani mi nemluv, už jsem tam našla i závěsy, které jsem původně ani nechtěla, tak uvidím. Barunko na křesílku jsou popruhy, je tam polštář, tak to není vidět, navíc je to tam navrtáno, protože tam předtím byl polstrovaný sedák, takže tam zase půjde sedák ;-), ale děkuji za tip, ten výplet si do Tonu můžu zajet předělat.

wife & husband řekl(a)...

Super nápad s těmi skleničkami místo stínítka, vypadá to opravdu skvěle a zřejmě to i líp rozptýlí světlo.
Díky za tip:)))

PaB řekl(a)...

Skleničky... fíha,to by mě nenapadlo!
Fakt supr nápad :))

Mrkni ke mně na BLOG, máš tam překvápko...

Larafara řekl(a)...

Vohou děkuji za krásné ocenění!