úterý 10. dubna 2012

Barvy kolem

Opět jsem po zhlédnutí stažených fotek zjistila, že je tam série, která k sobě krásně ladí. Zabalený dárek, samozřejmě musí být zabalen v ušitém "pytlíku" s odšitými rožky (jako messenger taška) a jeho obsah je už na Vás a na tom, co obdarovanému chutná, či má rád. 
Dřevěná deska je zkouška moření, samozřejmě mi zmokla a při přenášení mi díky červené barvě nadělala na verandě takovou paseku - jeden by řekl, že tam někoho zamordovali :-).
Některá zátiší zahrady začínají vypadat i bez květů zajímavě, ale už se moc těším, až rozkvetu tulipány, narcisy, kosatce, gladioly...
Je spoustu novinek, které mě potkalo a věřím, že budou posunem vpřed a dobrou zkušeností.

3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Přeji příjemné posuny vpřed. Pěkné obrázky.

Larafara řekl(a)...

Děkuji Amelie ;-)

P. řekl(a)...

Ladi, moc Tě zdravím a jen se posouvej kupředu, má milá!!! A zahrada mi taky dělá moooc dobře ;-)