čtvrtek 11. října 2012

Barvy, barvy, barvy



Dnes jsem vzala foťák a sem tam jsem se otočila nebo přímo vyfotila, co bylo "po ruce". Pomalu se poohlížím po práci, sem tam pošlu životopis, ale pořád máme se Šárinkou co dělat. 
Zapomněla jsem se pochválit Echinem, které mám díky  Barborce a Pavle, díky holky. Konečně jsem se k němu dostala a kousek šití vidíte. Také "motivační stěnu" věcí, které snad do konce roku vzniknou, většina je pro holky do pokoje, protože nám dorůstá školačka a bude potřebovat své místo na učení.
Blíží se vánoce a už pomalu přemýšlím, co těm našim holkám "naježit", asi nemusím vymýšlet nic ohromujícího, Šári si vydrží i hodinu hrát s lepicí páskou…
Pěkný den přeji.

7 komentářů:

Barborka řekl(a)...

Laďko, to sú krásne fotky a tá s páskou je úplne naj naj naj! Teším sa, čo vznikne z echina, vyzerá to sľubne, ale ono u Teba je zárukou dobrého výsledku už len ten fakt, že to šiješ Ty :)

Larafara řekl(a)...

Hehe, no momentky jsou nej, vznikají pak fotky s duší a věřím, že i kabelka bude taková ;-).

Korfela řekl(a)...

Laďko .. to fialové echino je úžasné ...
motivační stěna ...
už se těším, co vytvoříš ...

P. řekl(a)...

Ladi, no tady to vypadá, že vzniká něco moooc pěkného!!! Těším se. A jako obvykle máš krásné fotky!!

Larafara řekl(a)...

Koflerko je opravdu krásné, to byla dobrá volba.
Pavli chodím se k tobě koukat, ty jedeš holka ;-).

Janusa řekl(a)...

Laďko, prima koláž! Taky bych měla aktivněji hledat práci, ale zatím mám pocit, že díky taxikaření s dětmi, návštěvy lékařů a pak různé bolístky, nevím ani kdy bych do té práce stíhala chodit... těším se na Tvoje vánoční tvořivé dárky ;-) Jana

Larafara řekl(a)...

Janusko, s dětmi je to frmol, co si budeme povídat, ale pracovat mě vždycky moc bavilo a tak si nechci nechat ujít ještě větší blázinec, abych "ukojila i své touhy" ;-)))