sobota 27. října 2012

Kapsář Kočičí dům, pro milovnici koček...







Kapsář Kočičí dům
Ještě dnes dopoledne jsem nevěděla, jak kapsář ušít, pořád jsem kreslila a předělávala… Pak jsem prostě začala a výsledek vidíte. Kapsář je pro holčičku s pohádkovým jménem Amálka, která bydlí kousek od nás. A stejně tak pohádkový jsem jej chtěla ušít. Křivost u okýnek a kapes je záměrná, pořád jsem si musela říkat, jo takhle to nech, to tak musí být. 
Nakonec je na světě, má 9 kapes, je řádně vyztužen a prošit, některá okýnka mají záclonky. Ale protože jak známo, kočky jsou hravé a někdy i zdravě líné, u některých zase chybí. Proti vytržení kapes v rozích, kde se nejvíc namáhají,  jsem opatřila kapsy knoflíky. Také nechybí kapsa zavazovací. A teď jen počkat na malou princeznu, zda se bude líbit.

Laraffa design

10 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Je skvělý, krásný, ten se Amálce líbit musí!!!

Dadouch řekl(a)...

Ten je fantastický ;)

Larafara řekl(a)...

Děkuji Jani ;-)

Larafara řekl(a)...

Dášo, to jsem ráda, že i tobě se líbí ;-)

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Je opravdu parádní :-)

P. řekl(a)...

Ladi, je parádní!!!

Jitta řekl(a)...

Laďko,z téhle obrázkové jsem také šila,ale tenhle kočičí penzion je fakt super....

Larafara řekl(a)...

Děkuji holky, dělá mi radost každé Vaše zastavení.

Mimoska řekl(a)...

Tož ten se musí líbit 100%, páč je naprosto božííí!!! Moc peknučce jsi to učmanila a ty látky jsou luxusní.

melluzina řekl(a)...

Prďácké kočičandy! :)))