pondělí 29. října 2012

Pokoj pro holky čás II.


Dnes jsem dala nový kabátek starým hodinám, které mi bylo líto vyhodit. Ležely tu už dlouho a jednou už tam náznak předělávky proběhl, ale potřebovala jsem je prosvětlit a hlavně číslice se ztrácely mezi podivnými skvrnami. Staly se přehlednější a určitě se bude Šárince i Klárince určování času lépe učit.



Oblého tvaru jsem dosáhla vytvarováním a prošitím.


 Číselník je vyšitý, ale samotná čísla už jsem jen napsala.

Přeji i Vám krásné tvoření.

Laraffa design

10 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Jsou překrásné ...

Barborka řekl(a)...

Úchavatné sú, také by som brala ihneď!

PaB řekl(a)...

No, tak Ty jsou super, Ladi!!!

"Když lentilky máš v dlani..."

Larafara řekl(a)...

Děkuji, mám z nich také radost ;-)

Korfela řekl(a)...

Láďo .. to je jak bombónek na zdi .. nádhera ...

Ajka řekl(a)...

No pááni, jsou fantastické! A celé ušité, to je paráda!
Ajka

Mimoska řekl(a)...

Páááni, to je ale čmankózní proměna!!! Vypadají včulajky fakt epesně:o))). Míša

MyWay řekl(a)...

Su skvele ...

BOHDA řekl(a)...

TAKÉ CHVÁLÍM.
MOC HEZKÉ.
BOHDA

Larafara řekl(a)...

To je ale milých slov, díky, díky, díky za ně. Už mi z toho natírání jde hlava kolem, ale i nějaké šití mezitím probíhá ;-)