čtvrtek 25. října 2012

Pokoj pro holky část I.



Konečně jsem se pustila do pokojíku pro holky, je toho dost co chci předělat, tak tady kousek z mého snažení. A protože je dnes Šárinka u babičky na prázdninách, užívaly jsme si den s Klárkou, prostě babinec.


 Plyšákokabela - také máte doma hromady plyšových hraček, na které jen sedá prach, ale vyhodit se "nesmí", ušijte si také plyšákokabelu. Je vyztužená, prošitá a má kožená ucha.


 A aby na plyšáky opravdu žádný prach nesedal a nevypadávali, je kabela nahoře na stáhnutí.


Koupila jsem ve slevě krásnou pletenou pelerínu a tak vznikl polštářek a zbytky byly použity jako obal na starou dózu.


Polštářek má i knoflíky, měli jste mě vidět, jak jsem nacvičovala, jestli opravdu nebudou tlačit, no "Chocholoušek" by měl práce ;-)


 Prošila jsem ručně a naschvál tak trochu ledabyle nádherné Echino.


 A knopky jsem koupila u Plácačky, opravdu splnily mou představu a půjdou na velkou skříň, kterou jedinou nechávám v původním stavu, teda ještě postele budou nedotknuté. 


 A všichni odborníci přes keramiku zavřou oči, glazura je opravdu originálně "divná", prostě mi to zatím nejde, ale protože mám takové podivnosti ráda, poslouží na drobnosti v pokojíku.


 
 Vidíte, jakou mám krásnou modelku. Je to moje číslo milé. 
A názorně ukazuje, že kabela je veliká převeliká, tak akorát na 100 plyšáků, jak sama Klárka řekla.

židle Ikea, rámečky zakoupené na tržnici - vše přebarveno, knopky od Plácačky
kabela, medvěd, keramická misky Laraffa design 

7 komentářů:

majdalena řekl(a)...

Tý jo myslím, že bych plyšákům uzmula domeček:) Taška vypadá báječně!
Na knopky od plácačky mám taky počíháno tak sem ráda, že na ně slyším chválu. Těším se na realizaci pokojíčku. Tak kreativitě zdar:)

Avondster řekl(a)...

Při velikosti našich plyšáků by bylo třeba velikost tašky zvětšit na XXL a la pytel od brambor. Ale povedla se ti bezvadně. Látka jí moc sluší.

Larafara řekl(a)...

Jj Majdaleno, byla jsem mile překvapená nad knopkami. Tašku, na rady kamarádky budeme možná využívat i jako plážovku v létě, tam se možná vejde i dítě, když budeme chtít ušetřit za vstupné na koupališti ;-).
Avonster udělaly jsme velkou probírku plyšových hraček, takže teď mají v pokojíku jen ty, co o ně alespoň jednou v roce projevily zájem ;-).
Děkuji za milé zastavení.

Janusa řekl(a)...

Laďko, máš to nádherné! Taška je tedy fakt luxusní kousek a polštářek už dávno chci zkusit, budu muset vyrazit do sekáče ;-)

Renata řekl(a)...

užasná kabela a modelka perfektní ♥

Jana řekl(a)...

Parádní taška....a zvlášť ta poslední fotka je skvělá:-)

Mimoska řekl(a)...

Čovole, to je ale óóóbr plyšákokabela:o))). No a látečky jsou bezchybné!, aj to čmankózní provedení;-D. Huž se těším na další fotečky z pokojíčku, včilka huž to vypadá parádně...