pondělí 26. listopadu 2012

Dárek... Kabelka Pastelka


 Kapsa s klopou na magnetické zapínání nesmí chybět.

 A toto zapínání mi jednoho dne přišlo se spoustou knoflíků a různých dalších drobností. Pořád jsem nevěděla, jak jej využít... našlo své místo.





Kabelka Pastelka. Kabelka, kterou jsem ušila pro naši Klárču. Totiž, jednoho dne jsme šly s holkami na návštěvu a Klári si křížem přes tělo, z touhy nosit kabelku jako mamka, doslova narvala kabelku s krátkým uchem. Vůbec jsem nepochopila, jak to dokázala, to ucho má cca 25 cm.
Při sepisování dopisu Ježíškovi nechyběla ani vyřčená věta:“Kabelku, ale víš, takovou tu tááák“ a ukazovala křížem přes tělo.
A to mi věřte, už mají těch kabel víc než já ;-).

Velikost je 25x26, zužující se na 20cm.

Laraffa stále kabelkující

7 komentářů:

Hanki řekl(a)...

Kabelka pastelka ma opravdu vystizne jmeno :) je nadherna a ty barvicky! Krasne a vesele. Na kabelku a tasky jsem si jeste netroufla ale uz je mam na "to do" liste :)

Mimoska řekl(a)...

Ta je božííí!!! Moc peknučké látky, parádně učmaněno. Malá bude urkitě nadšená;=))).

Renata řekl(a)...

kabelka je nádherná a věřím,že malá slečna bude nadšená !!!
Moje cacorka kabelku přes tělo ušitou má a asi i pro to chce od Ježíška šaty jako princezna "o)

Larafara řekl(a)...

Hanki, koukla jsem na tvoji tvorbu, určitě se do kabelky pusť, šiješ fakt moc krásně.
Mimosko, ty umíš potěšit, takovým tím tvým zajímavým vyjadřovacím způsobem ;-).
Reni holky si také přejí šaty, ale až po zem a protože půjdeme ještě do vánoc na oslavu, zkusím je ušít už teď a hlavně dloooooouhé. Bude to trochu šílený pokus, inspirovaný v dávné minulosti.

Ivana řekl(a)...

Kabelka je nádherná a těch doplněčků, co má! :-)
Iva

Larafara řekl(a)...

Díky Ivano, jsem si vzpomněla na jednu reklamu a předělala si ji po svém: Na doplncích záleží ;-))

BOHDA řekl(a)...

SUPROVÁ.
BOHDA