pondělí 12. listopadu 2012

Kousek listopadu

A zase jsme o kus dál, "dušičkový čas", který je pro nás duchovní a když jsem nedávno navštívila naše, tak se mi naskytl krásný pohled z okna.
Některá přání a některá překvapení, kniha pro manžela k narozeninám, když už s námi nemůže být všude, tak bude mít plnou knihu fotek našich holek a míst. Kulaté osvětlení je jedním z dárků, která si přála Klárka od Ježíška, takže pssst, použila jsem je jako dekoraci k fotce.
A jak jsem mysticky začala, tak realisticky končím. Konečně jsem dnes zkusila uvařit polévku z Hokaido dýně a přiznávám, moc mi nejede (a Šárinka se také tvářila podivně a dokonce ani nedojedla), tak nevím, vařím fakt líp z látek ;-).
Jo a malujeme, to je nepořádku.
 
Pěkný den.

2 komentáře:

P. řekl(a)...

Krásně fotečky,Ladi, kulaté světýlka mám pro děti vybrané do nových pokojíčků, jen je koupit :-). Krásný podzim a jen vař dál, ať z látek, nebo z jídla ;-).

Larafara řekl(a)...

Pavli, se těším, že jí je dám kolem zrcadla a na polici, je to opravdu dlouhatánký "provaz" světel. A vařím, pořád to nevzdávám :-)))