čtvrtek 29. listopadu 2012

Vánočnění...




Co mají společného čínská miska, německý šálek, český porcelánový podnos, skleněná miska neznámého původu ještě z loňských vánoc, nějaké šišky, větvičky, sklíčka z ověsů, keramická čísla? JJ, je to letošní základ pro náš "adventní věnec" (ještě sehnat svíčky). A k přípravě mě přinutila koleda, která na mě včera spustila v autě, musela jsem "přidat volume", abych se ujistila, že už… i vánoční kaktus vykvetl…
Šárinka mi pomáhala při úklidu skříně a nalezený kožíšek se jí tak zalíbil, nosí jej už celý den.

Laraffa co dům dal



2 komentáře:

Renata řekl(a)...

Vánočnění ... krásný to název a trefný! u nás už to pomalu a jistě probíhá také.
Šárince kožíšek sluší :o)

máš u mě na blogu takovou krávovinu ... postav se k tomu jak chceš "o)
http://renata-mojesiti.blogspot.cz/2012/11/huraaa-tak-uz-i-ja.html

Larafara řekl(a)...

Renatko, trošku to ošulím a napíšu Ti odpovědi přímo ;-):

1. Nebolí.
2. Šatičky pro holky.
3. Hehe, no chladí se mi v lednici kiwi řez, tak ten bych si už dala
4. Patworkových Pat Bravo a samozřejmě Etsuko Furuya
5. Jedny ostré, druhé jsou přichystány k naostření.
6. Letos jsem slíbila holkám, že tam můžou navěsit všechno co budou chtít, máme tu směsici různých ozdob, různých stylů a ony mé omezování v minulých letech (tak, aby to ladilo) braly s nakrčeným obočím, jsem zvědavá, co vymyslí a těším se. Pro mě to bude taková malá nostalgická vzpomínka na dětství, kdy měla každá ozdoba jinou barvu a milovala jsem to. Takže letos bude cesta cíl.
7. Santa Claus, kůň Mygi, Ježíšek, Papai Noel, děda Mráz atd. atd. všichni jsou moc důležití, protože dělají radost dětem. A pokud narážíš na reklamy se Santou, ty mi problém nedělají, holkám vždy řeknu, jak to je a ony ví, že v jiných zemích roznáší dárky posel s jiným jménem, s jinou kulturní tradicí.
8. Jaro mi voní, letní slunce nabíjí, podzimní barvy mě baví a v zimě jsou vánoce, které mám moc ráda. Babo raď?!
9. Ano čtu, teď hlavně pro děti.
10. Každý den si říkám malá přání. Např. abych nezaspala, což je z mé soví povahy někdy těžké a tak se těším, že se mi to splní.
11. První otázka, na kterou jsem hned neodpovídala… Ale promítám si, kdy jsem naposledy byla déle bez PC. A přiznávám, žila bych asi úplně jiný život a asi by mi narostl kredit za mobil. Protože i echo, že dnes má kamarádka chvilku na kafe mezi pracovní poradou a kroužky dětí, si dáváme přes net.
Ano přiznávám, bylo by to jiné, těžké je těžké slovo.