neděle 2. prosince 2012

O lidech a věcech...

Tento víkend byl nabitý, první po dlouhé době, kdy jsem opravdu vůbec nic nestihla a neušila, vlastně jsem ani do "šírny" nevlezla. Vytáhla jsem ozdoby, které jsem si kdysi dávno přivezla ze Soláně, byla tam výstava baněk a vzala jsem si 3 sady, které se mi k ničemu nehodily a letos jsou součástí výzdoby naší chodby, přidala jsem ověsy, parapet ozdobila svíčkami a skleněnými skleničkami, které jsem naplnila přírodně zbarvenými věcmi.


  
Včera jsme vyjeli na zabíjačku, mám z jednoho dne fotek, jako jindy za 14 dnů, krásných ostrých s dětmi, makro s nožem a rukami atd., přesto mě nejvíc zaujala tato série, brácha se nechtěl fotit a vylezla z toho moc krásná série, nemusím ani říkat, jaké povahy jsou zúčastnění.

Mikulášská tradice u nás velí, že čerti, smrt, žid a Mikuláš chodí o víkendu. Děti se bojí a pak zavládne velká radost z naplněných punčoch. K nám domů jsme pustili jen Mikuláše, kterému Klárinka řekla básničku a řekla, že tedy moc nezlobí, ale prý bude ještě hodnější ;-), Šárinka se k básničce neodvážila. Večer jsme zakončili zvěřinovou pečení. Dnešek je poklidný a budeme zapalovat první adventní svíčku

Laraffa o lidech

Žádné komentáře: