úterý 15. ledna 2013

Jen tak...





Vkládám alespoň pro pobavení můj šicí výtvor za poslední dobu a nesmějte se tolik, vím, že tato aplikace nestojí ani za řeč, přesto... a klidně se smějte. 
Ale dnes, dnes určitě něco ušiju ;-).
Holky mi rostou před očima, Klárinku čeká zápis do školy. Šárinka už z toho sem tam "nenápadného" učení, která ruka je pravá a která levá, zdvihá ruce dřív než Klárča. Napadlo hodně sněhu, trochu jsem fotila, tentokrát i naše nové malé sousedy Jolanku a Toníka, no krása. 



 a když slyším něco takového, mám automaticky úsměv na tváři





4 komentáře:

Korfela řekl(a)...

Jj The Piano Guys ... ;-)
Přeji pohodičkové tvoření ju.

Larafara řekl(a)...

děkuji Krfelo, tobě také ;-)

Mimoska řekl(a)...

Nádherná hudba! Violoncello miluji!!! A v kombinaci s pianem, něco božského:o). Děkuji, hnedle mám kouzelný den:-D! Míša

Larafara řekl(a)...

Jj Míšo, to je prostě klasika, také Tobě krásný den L.