sobota 5. ledna 2013

Krabice, box šitý a teď již potřebný...


A konečně, mám šitou, kulatou krabici. Nedávno jsem s kamarádkou Barborkou (moje oblíbená studnice inspirací a nápadů) obdivovala šité krabice z echina a říkala jsem si, že ji asi ani nepotřebuji. Pak jsem zjistila, že jich potřebuji hodně, na vánoční ozdoby, na zbytky látek a tuto první jsem ušila na fotky. Máme doma fotoknihy, alba, přesto vždy nějaká fotka je tak nějak navíc, ale určitě ne na vyhození.
Použila jsem poslední kousek echina a zbytek krásné černošedé látky na vnitřek. 

Laraffa design

8 komentářů:

Monika řekl(a)...

Moc krásná. Fialovou já můžu....:-D

Musím si ten kédr také pořídit, když ho všichni tak chválí....:-D

Adelai řekl(a)...

je nádherná! na kédr se taky podívám :)

Adelai řekl(a)...

jo a ni jsem se nepředstavila, jsem nová fanynka vašeho(tvého) blogu, opravdu nádherné výrobky!!

Korfela řekl(a)...

Ola ola Laďko .. tak ta je nádherná . toto echino mi zcela uniklo ... moc mi to mrzí, páč fialová je prostě fialová ...
Tak ať slouží a jen co ji otevřete, dýchne na Vás tolik a tolik krásných myšlenek a vzpomínek ...

Lenka

M.A.R.K.I řekl(a)...

Laděnko, nádhera .... moc hezká krabice .... krásná barva .... Marki

Janusa řekl(a)...

Laďko, je nádherná!!! Také se na nějakou chystám, protože úložných krabic není nikdy dost :-)

Larafara řekl(a)...

Děkuji za milá slova.

Mimoska řekl(a)...

Ta je bohouská! Moc peknučká látka, povedené čmaněníčko:o). Fanfárový den vinšuji Míša