středa 23. ledna 2013

Miš maš chodboví





Také se vám stává, při čekání na návštěvu, máte pocit, že by se dalo to a to vylepšit. Dnes jsem se tak protočila na chodbě. Chodba je tmavá, přímo temná bez přirozeného zdroje světla, proto přivřete oči nad fotkami. 
Vzala jsem zrekonstruované okno, rámeček pro který už delší dobu nemám náplň a ještě jsem potřebovala jednu "vystavovací" poličku, znáte to, měnit fotky v rámečcích je náročnější, ale na poličce (mmt je za pár korun z aukra) tam si to můžu měnit podle počasí, nálady, nebo jen tak.
A jestli si to tu bude číst ona osoba, na kterou jsem čekala, tak ano, ano, toto jsem dodělala 5 minut před vašim příchodem ;-).

Laraffa rámečkující

2 komentáře:

M.A.R.K.I řekl(a)...

Laraffko nádhera .... ten rámeček ze starého okenního rámu je překrásný ..... Marki

Larafara řekl(a)...

Marki někdy stačí málo a musím říct, že takové věci mi nosí jedna hodná kamarádky, teď mě potěšila, prý našla doma nějakou starou, hnusnou kovovou bednu, tak mi ji donese, mě se prý bude líbit ;-)