středa 30. ledna 2013

šaty Může být






Šatičky Může být pro naši budoucí školačku. I když je dnes opravdu "den blbec", nenechávám si tím zkazit celý den. 
Použila jsem teplý fleece, naaranžovala kytku, použila fleecovou bambuli, prošila délku a švy oranžovou nití.

Laraffa šatičkující

9 komentářů:

Jana řekl(a)...

Wow, tak takový bych nosila i já:-) jsou úžasný....

Larafara řekl(a)...

Taky mi tu ten fleece chvíli ležel, než jsem se odhodlala a ušila z něj něco. Děkuji za milá slova ;-)

Janusa řekl(a)...

Moc pěkné, hlavně jsou originální a budou moc pohodlné :-)

Zuzug řekl(a)...

Nadherné šatky, krasne svieže farby, perfektná aplikácia, jednoducho super. Pre dievčatká sa dá tak krásne tvoriť.
Pekný deň
Zuzana

Barborka řekl(a)...

Tie Tvoje aplikácie... ach! Každá malým umeleckým dielom. Chcela by som Ti vidieť do hlavy, keď ich tvoríš :) Šaty super!

M.A.R.K.I řekl(a)...

Laraffko, šatičky jsou nádherné, takové bych klidně nosila i já .... přeju ti méně dnů blbec ..... Marki

Larafara řekl(a)...

Čao kočky, děkuji za zastavení, ráda Vás tu vidím ;-)

Mimoska řekl(a)...

Salut Laraffko, tož šatečky jsou opravdu luxusní!!! Čmankózní aplikace a ty barvičky, božííí:o). Malá je v nich kočenka! Páčko Míša

Larafara řekl(a)...

Míšo ta tvoje "svahilština" mě opravdu baví ;-)