úterý 22. ledna 2013

Šitý obal na fotky







 Ráda fotím a když se mi ozvala sousedka, jestli bych vyfotila jejich malého Toníčka, neváhala jsem a zaskočila udělat pár fotek, řekla jsem si, no co, když nic nevyjde, má ještě čas jít za "profíkem". Včera fotky dorazily a přiznám se, líbí se mi.
Ale předat fotky jen tak "v igelitu"? To ne, to nejde. Využila jsem dnešního dopoledne a ušila pevnou obálku, pěkně vyztuženou s kovovými dírkami pro průvlek mašle, nakonec jsem tam dala provázek a přidala přírodní aplikaci.

Laraffa fotkující

6 komentářů:

Jana řekl(a)...

Krásný...a nápaditý:-)

Larafara řekl(a)...

Jani děkuji ;-)

Korfela řekl(a)...

to je prďácké ...

Zuzug řekl(a)...

Wau, tak to bude prekrasny darcek, ta obalka nema chybu a ak suseda dovoli, urcite by som tu rada videla tie krasne zabery.

Hanki řekl(a)...

Super napad, obal je moc hezky.

Larafara řekl(a)...

Vaše návštěvy mě moc těší a Zuzug, tady je odkaz na fotky,než to zase všechno zamknu ;-) http://larafara.rajce.idnes.cz/Tonicek/