středa 2. ledna 2013

V novém roce...


 Dárek, který měl opravdu velký úspěch, líbí se mi, že tato světýlka jsou praktická (svítí večer pro usínání, přesto je to světlo dekorativní) a zároveň zdobí i přes den. 

 Župany, které jsem došívala ještě před Štědrým dnem, materiál luxusní, měkoučký, radost šít. Navíc mě moc bavil střih - přední díly jsou střihány zároveň s kapucí.

 A tento dárek málem prozradil "Ježíška". Klárinka se mě ptala, jestli jsem to nedělala já, takže příští rok budu muset být víc originální, nebo upustit od handmade maminka hehe.


Cestovali jsme zároveň s novou nosičkou a zdá se být opravdu praktická a hlavně, Šárinka je spokojená.
 Klárinka předvánoční čas promarodila, ještě dnes má rýmu. Kabelku si užila a prý ta sova měla být větší, ale prý nevadí, asi to Ježíšek nepochopil - ještě, že je to na koho svést...

Aranžování baví celou naši rodinu...



6 komentářů:

M.A.R.K.I řekl(a)...

Milá Larafo .... děkuju ti za návštěvu na mém blogu i krásný komentář, který mi tam po tobě zůstal ...... Marki
PS: nádherné světýlka, asi se po nich budu muset taky poohlédnout klukům do pokojíčku, jen nevím, jestli se dělají v modré, zelené, nebomodrozelené barvě .... župánky jsou skvělé, a ten tužkovník .... nádhera .... letos jste měli moc krásné dárky pod stromečkem .... Marki

Larafara řekl(a)...

Děkuji Marki a světýlka si můžeš sestavit podle sebe, což je opravdu výhoda, na tomto odkazu http://www.balldesign.cz/interier-hrou.html ;-)

U MELLUZÍNKY - Látky plné radosti řekl(a)...

Ladi, no to je boží - zrovna teď řešíme usínání po tmě a tohle by mohlo být řešení :). Děkuji moc za takovou inspiraci a tip :). Balónky vypadají nádherně, ať jsou kdekoliv :). Navíc jsem v inspirativních fotkách viděla kapsář z ptáků, co mám v obchůdku a v té celkové dekoraci jsem z toho unešená :)). DĚKUJU MOC! :) Holky máš nádherné :)...m.

Hanki řekl(a)...

Svetylka jsou zajimave a vsechny ty handmade darecky urcite potesily.

Monika řekl(a)...

Krásné věcičky....župánek se moc povedl, nosítko je úžasný nápad, kabeluška je určitě tak akorát.....do nového roku vše nejlepší....krásné dětičky se Ti povedli....:-D

M.A.R.K.I řekl(a)...

Ladi, děkuju za tip, už dva dny nedělám nic jiného než skládám a kombinuju :-):-):-) Marki